2012. október 6., szombat

13.rész - Balázs és Zsófi

Riadtan ébredtem és éreztem, hogy egy erős kar nehezedik a vállamra. Pár másodpercnyi gondolkodás után eszembe jutott Greg, a levél és Máté és az is, hogy ő alszik mellettem. :) Ránéztem az órámra: 5.06.. még bőven van időm kelésig, alszok még egy kicsit.
Az ébresztőre automatikusan kipattantam az ágyból és lesújtottam a csörgő órára. A hátam mögül kuncogást hallottam:
- Miért ébreszt minden reggel?? - néztem Mátéra tettetett szomorúsággal.
- Hogy meri??? Szégyen, gyalázat - röhögött fel és meg kellett állapítanom, hogy gyűrött arccal, kissé még kómásan, csapzott hajjal is nagyon helyes. Becsörtettem a fürdőszobába és 10 perc múlva visszajöttem már-már indulásra készen... Máté pedig.. Nos, aludt!
- Keljééééé föööööl - kiabáltam az arcába és megcsaptam az egyik párnámmal. Azt hiszem kicsit megijesztettem ugyan is gépesen felült majd rámnézett:
- Gyökér vagy... - végig nézett rajtam - Mégis mennyit aludtam???
- 10 percet - mosolyogtam rá
- Ezt 10 perc alatt hoztad össze??? - válaszul adtam neki egy puszit majd hozzá dobtam a ruháit és egy fogkefét. Mi így szeretjük egymást. :D
Neki fél óra kellett az elkészüléshez (még hogy a nők készülnek lassan... chö) majd bereggeliztünk és elindultunk. Anya nagyon kedves volt Mátéval, pedig vártam hogy direkt nagyon beégessen valamivel, de nem. Mielőtt kiléptünk az ajtón hálásan mosolyogtam anyura egyet ő pedig csak bólintott... Túlságosan megértjük egymást. :))
Útközben összeszedtük Zsófit és találkoztunk Dáviddal (Máté épp átkarolt... Csak intettünk neki). Hárman berontottunk a terembe, átverekedtük magunkat néhány táskán, félre rúgtunk egy villát (?) majd leültünk és becsöngetésig beszélgettünk. Imádjuk a szerdákat, az egyik leglazább napunk és van egy pihenős óránk (éneken csak zenét hallgatunk) úgy hogy nem is gyötörnek minket. Miután ének órán végig mentünk a névsoron és mindenki berakta amit szeretett volna (én: Lana Del Ray - Vido Games) kirontottunk a suliból még párpercig beszélgetett az osztály aztán mindenki ment a dolgára: Dávid, Peti, Tomi: moziba, Virág, Attila: senki nem tudja mit csinálnak ők ketten :D, Zita, Szonja, Fanni: tanulnak Zitánál, Éva: senki nem tudja és senkit nem is érdekel, Zsófi, Máté és én azt terveztük, hogy átmegyünk hozzám és beszélgetünk, tévézünk, popcornozunk és filmeket nézünk.. tehát csak jól érezzük magunkat. Mikor mindenki tisztázta, hogy mi a programja mára átgondoltuk majd kérdőn Balázs felé néztünk:
- Hát... öööö... nekem nincs programom mára - sütötte le a szemét. Nagyon megsajnáltam.
- Gyere velünk - mosolygtam rá és tényleg örültem volna ha velünk töltené a délutánt.
- Jöhetnél - röhögött Máté és vállon verte (?) Balázst ő pedig csak bólintott. Tehát öten mentünk át hozzánk. Szobában a földre kuporodva épp a Bosszúállókat néztük anya pedig újabb és újabb adag popcornnal érkezett a szobámba :) Közben Balázs és Zsófi egyre közelebb került egymáshoz mint lelkileg mint fizikailag.
- Balázs kijönnél velem egy kicsit - álltam fel mikor már harmadszorra kezdtük újra nézni a Bosszúállókat - Most mit húzzátok egymást? - néztem rá komolyan mikor már kint voltunk -  Egyértelműen tetszetek egymásnak menjél be és beszéld meg vele - löktem az ajtó felé ő pedig megfordult és megölelt.
- Köszönöm - súgta.
- Ne köszönd - mosolyogtam rá, majd kinyitottam az ajtót.
Fél óra múlva Balázs és Zsófi már kézen fogva ültek mi, Mátéval egy aprót pacsiztunk.
Néhány órával később Zsófiék leléptek.
- Ma is itt alszol? - röhögtem fel.
- Ha nagyon szeretnéd - ölelt meg én pedig még mindig nevettem. Anya bekopogott:
- Kihúzzam az ágyad vagy kihúzzátok ti - összeestünk.
- Ez egy égi jel! Itt kell aludnod! - mondtam mikor már kaptunk levegőt. Erre anya odalépett az ágyamhoz és kihúzta, rádobálta az ágynemút ás kiment. Szeretjük anyát :D ♥

2 megjegyzés:

  1. Best best best és lécci nagoyn siess ♥

    VálaszTörlés
  2. már majdnem kész van :) csak mostanában nincs annyi időm írni, de igyekszem :) örülök ha tetszik ♥

    VálaszTörlés