2012. július 12., csütörtök

9. rész: Boldogság útján

Nagyon régen írtam, egyetlen okból: nem történt az égvilágon semmi. Dáviddal beszélek, de nem visszük túlzásba. Továbbá rengeteg éveleji felmérőt írtunk és a legtöbb jól sikerült ehhez viszont rengeteg kellett tanulnom. Ma mikor haza értem boldog nyugtáztam magamban, hogy holnap szombat így nem kell tanulnom szóval levettem magamat az ágyra és magamhoz húztam a laptopomat. Felléptem Facebook-ra és egy levél fogadott:

Szia!
Mivel a múltheti találkánk elmaradt gondoltam most hétvégén bepótolhatnánk. Mit szólnál hozzá?
  Greg

Óriási mosollyal az arcomon írtam vissza, hogy természetesen benne vagyok. Nap hátra levő részében szinte kicsattantam a boldogságtól.
- Csak nem Greg írt? - mosolygott rám anya amikor már félórája ültem a konyha pulton és vigyorogtam
- Csak deeee. - nevettem fel és átöleltem boldogságomban. Segítettem mindenben úgyhogy hamar elkészült a vacsora majd egy kis bolondozáshoz támadt kedvem szóval rávettem anyát, hogy rendeljünk pizzát Varga módra szóval felkaptam a vezetékes telefont és megvártam amíg felveszi a diszpécser:
- Jó napot - köszöntem bele a telefonba, majd elkezdtem fárasztani szerencsétlen nőt a "Nagyon szőke vagyok" dumámmal, közben anya egy párnába fúrta a fejét s így próbálta elnyomni nevetését.
- Akkor két Hawaii pizza. Hova vihetjük? - tette fel utolsó kérdését a diszpécser és már nagyon fáradt lehetett.
- Hozzánk - vágtam rá vinnyogó hangon mire a nő felsóhajtott és elmagyarázta, hogy a címemre kíváncsi. Úgy gondoltam nem terhelem tovább így megadtam neki a címet majd letettem. Fél óra múlva megérkezett a pizza s amíg én fizettem anya berakott egy Jim Carry filmet. Filmnézés közben megettük a pizzát aztán beszélgettünk még egy kicsit, elpakoltunk majd én felmentem a szobámba kikészítettem holnapra a ruhámat ami egy pink ujjatlan felsőt, egy világos kék farmer nadrágot és egy rózsaszín Convers-t takart. Letusoltam, fogat mostam majd lefeküdtem.
Hajnali egy volt amikor kaptam egy sms:
Varom a holnapot! Greg <3
Mosolyogva néztem a kijelzőt majd elaludtam... Újra :)

2 megjegyzés: