2012. június 23., szombat

1.rész: Kezdetek

Új iskola. Rettegek! Az előző osztályomat imádtam! De most a szüleim válása miatt elköltöztünk és ebbe az iskola váltás is bele tartozik. Anyu már megmutatta az iskola honlapját és tetszik, elég laza iskolának tűnik, csak nem lesz olyan rossz! :)
Holnap évnyitó, legalább megismerhetem az osztályom.

       ***
Dobozok között ülök és várom, hogy kipakolják magukat... Úgy érzem ezt a képességem még fejlesztenem kell. Az előző lakásunk nagyon apró volt éppen elfértünk benne hárman. Most anyuval vettünk egy házat a II. kerületben nagy kerttel, a házban egy emelettel ahol van két háló szoba és két fürdő. A földszinten egy  igen csak terjedelmes nappali és egy konyha.
Sok holmit vásároltam az elmúlt napokban mert egy kis szobából átköltözni egy sokkal nagyobba nagyon nagy buli de sajnos szembesülünk a ténnyel, hogy a holmink kevés és még sem jó érzés egy féléig berendezett szobában lenni, így levadásztam egy-két boltot és feldobtam a szobát. Vettem egy hatalmas láva lámpát ami igen csak feldobja a szoba hangulatát, egy babzsák fotelt és a régi gépemet lecseréltem egy fehér laptopra, vettem még könyves polcot és egy szőnyeget, függönyt... Már is hangulatosabb a szobám. Előkerestem a lemezeket az egyik dobozból és kiszögeltem őket a falra aztán kiragasztottam az egyetlen féltve őrzött plakátomat amin Chris Brown van. Az ágyam felé raktam. ♥
Megfogtam az első dobozt és elkezdtem kipakolni belőle. Könyveimet felraktam a polcra majd kezembe kerültek a fényképek, elszomorodtam. A legjobb barátnőmmel (Anett) rengeteg közös képünk volt, aztán előkerült a volt barátom, Gergő... Két hete szakítottunk mert ő is költözött és azért 200 km mégis csak 200 km... Először ki akartam rakni a képeket de végül nem tettem, túl sok fájó és már-már begyógyult sebet tépne fel. :(
Kikészítem az ünneplőm holnapra és alszok, mégsem nézhetek ki rosszul holnap ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése